سایه خیال

سلام دوستان عزیز.
شماره ۳۳۳ مجله فیلم هم چاپ شد. من شاید با هیچکدوم از بچه ها و نویسنده های فیلم از نزدیک آشنایی ندارم اما واقعا اکثر نویسنده های این مجله ارزشمند از دوستان نزدیک من هستن ؛مثل خیلی از شما دوستان خوب و عزیزم.
 این شماره مجله خوراک خوبی رو برامون تدارک دیده؛ بزار یک ورقی بزنیم ببینیم چی می شه پیدا کرد؛ به هر حال از هر سلیقه ای که باشید یک چیزی پیدا می کنید. البته برای آدمای بد سلیقه متاسفم چون چیزی گیرشون نمی آد!!
چند صفحه اول مجله که دیگه یک جور نوستالوژی شده طبق معمول درددل خواننده های مجله و نویسنده هاست که اگر شما تازه واردید شاید زیاد باهاش حال نکنید .
بعدم چند صفحه ای خبر رسانی درباره افراد و فیلم ها و رویدادها که البته معمولا خبراش بیاته!!
اینجا یک مطلب درمورد جشنواره فیلم کوتاه اصفهان هست که هنوز نخوندمش.
چند ورقی درباره دوبله و چند صفحه ای هم نوشته رضا کیانیان در مورد بازیگری. بدک نیست.
قسمت موسیقی فیلم هم که جزو قسمت های ثابت مجله است.
اخبار سینمای جهان و نقد و معرفی چند فیلم روز از جمله ملیندا ملیندای وودی آلن و مترجم سیدنی پولاک و ...و همینطور گفت و گوهایی باسیدنی پولاک ؛ نیکول کیدمن ؛ شان پن و ویل اسمیت هم صفحات بعدی مجله هستن. البته این وسطا یک چیزای دیگه هم هست که خودتون برین بخونین!!
صبر کنید ! داریم می رسیم به جاهای خوبش!
دو صفحه مطلب درباره سینمای تارکوفسکی و معرفی صد فیلم برتر سینمای صامت که از سایت Silentra گرفته شده از مطالب خوندنی مجله هستن.
قسمت نقد فیلم هم کارش رو با نقد و معرفی چند فیلم ایرانی و خارجی از جمله امتحان و بازگشت ادامه داده.
اما قسمت با حالش پرونده جمع و جوریه که درباره پرندگان هیچکاک چاپ شده. تقریبا هفت هشت صفحه مطلب که خوندنش خالی از لطف نیست.
در قسمت سایه خیال هم پرونده اودری توتو بازیگر فرانسوی اومده که هم باعث آشنایی بیشتر با این بازیگر می شه و هم اینکه یاد بعضی از خاطره ها رو زنده می کنه!
می بینید چقدر تبلیغ کردم!!
ببینم برای بالیوودیای عزیز چی گیر میاد. چیز دندونگیری نیست به جز دو سه تا خبر که فکرم نمی کنم خوشتون بیاد. یکیش اینکه نخست وزیر یکی از ایالت های هند به ویویک اوبروی گفته انقدر درمورد کمک هایی که به سونامی زده ها کردی خالی نبند! درسته یک کارایی کردی ولی دیگه نه انقدر!
 

با اینکه بعید می بینم کسی باشه که مجله فیلم رو تا به حال نخریده باشه اما بازم توصیه می کنم که حتما اینکار رو بکنید چون بین مجله های سینمایی حتما در بین بهترین ها قرار داره.

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

هورااااااااااااا خودم اول داداش جان جایزه چی میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟بقولی میگفتن بی مایه فتیره من میگم بی جایزه فتیره پس من جایزه میخوامممممممممممممممم...واما در مورده سوالت گلم اون اشتراکی که تو وبلاگم دیدی اگه عضوش بشی هر وقت من اپ کنم برات میلی میاد که میفهمی من اپ هستم عضو بشی خیلی خوبه حداقل زو به زود زیارتت میکنم...این نیماخان داداش گذشته ما کجاست؟بیاد بگم سلام پسرم...واه واه چقدر که من بدم میاد از این بچه موشهاااااااااااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ

دوست ان باشد که گیرد دست دوست در پریشان حالی ودرماندگی!!نمیدونم چرا یهو این شعر اومدم به ذهنم یادمه همیشه تو مدرسه اینو برا مهناز میخوندم مخصوصا وقتی یه کاری میخواستم ازش قبول نمیکرد زودی اینو میخوندم وبنده خدا راضی میشد اونکاری رو بکنه که من میگم...یادش بخیر چه دورانی بود دبیرستان..هورااااا ایده اپدیت بعدیم اومد به ذهنممم....طبق معمول ممنون از اطلاع رسانی بسیار خوبتون ..دل بعضیها اب...راستی رفته بودم یه سر وبلاگ این دوستتون نیلو جان وای اگه میدونستم زودتر میرفتمممممم این نیمای بدجنس با اینکه میدونه من عشق بالیوودم اما بهم نگفته بود خیلی وبلاگ خوب وکاملی داره حال کردم دستش درد نکنه...خب برم تا منو ننداختی بیرون ....در پناه یزدان

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ

هیچی اومدم بازم که بگم کلی مفید بود نوشتت

حسنک وزیر دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.hasanakvazir.persianblog.com

سلام ممنون من فقط شماره ویژه چشنواره را می خرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام بر داداش عزیز چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟میگم چی شده از این نیما خبری نیست ؟؟حتما حالا میخواد بهانه بیاره که وبلاگ تو هم براش باز نمیشه(از اون ادمکهای دماغ دراز شو)..بیخیال من شنبه تو وبلاگم تولد دارم تشریف بیاریدها یادت نره منتظرم....در پناه یزدان

بهار چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ق.ظ http://baharloveyoucinema.persianblog.com

سلام آریا جان.خوشبختانه وبت برام باز شد.چقدر مطلب که من به موقع برای خوندنشون نرسیدم.در هر حال یه فرصت کوچولو پیش اومد و گفتم یه امتحانی کرده باشم ببینم مشکل برطرف شده یا نه.خوش باشی رفیق.

نیما چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ب.ظ http://tasvirejahani.persianblog.com

سلام بر آریای عزیز... آپ میکنی خبر ندیا!! ممنون از اطلاع رسانی به موقع... میبینم که بعضیا حسابی خمپاره به من پرتاب کردن... ای مظلوم نیمااااااااااااااااااا.... راستی منم آپم... وقت داشتی بیا... موفق باشی

جواد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:25 ب.ظ http://javadnews.persianblog.com

سلام .. خوبی آریا جان .. مطالب جالبی داشت .. دستت درد نکنه .. موفق با شی

سلام سینما جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.salamcinema.blogfa.com

سلام من خوشحال می شم اگر به وبلاگ من سر بزنید

جواد یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ق.ظ http://javadnews.persianblog.com

سلام ..به روزم وقت کردی سر بزن .. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد