خبر

 

ده فیلم پرفروش سینماهای آمریکا در سال 2004

رقم فروش

(به میلیون دلار)

1- شرک2

471

2- اسپایدر من 2

373

3- مصائب مسیح

370

4- هری پاتر و زندانی آزکابان

249

5- اینکریدیبل ها

242

6- روز پس از فردا

186

7- برتری بورن

176

8- داستان کوسه

159

9- من روبات

144

10- تروا

133

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ب.ظ

نیما پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام آریا جاننننننننننن.... در مورد سوالت فکر میکنم منظورش اینه که برای اون شرکت کار میکنه دیگه!(خودمو کشتم نه؟ چشمک) و در مورد اون کامنتا فقط بدون که یه مشکل کوچیکه...البته من از خودم تعریف نمیکنم ولی یک طرفه به قاضی رفتن(درست گفتم؟ خنده) مطلبتم خیلی خوب بود... دنبال فیلم روزی پس از فردا هستم میگن جالبه....موفقققققققققققباشی

بهار جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ق.ظ http://baharloveyoucinema.persianblog.com

سلام.تشکّر از نظر لطفت.خبر جالبی بود.راستی من یه مطلب درباره رستگاری شاوشنگ در دنباله متن پرندگان نوشته ام اگه دوست داشتی یه سر بزن.درباره یکی از فیلم های اسکات هم به زودی یه مطلب می گذارم.خوش باشی رفیق.

نینا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ق.ظ http://bradpit.parsiblog.com

سلام اریا جان خوبی اقا ؟گفتم بیام یه سر بزنم ..چون داداشی نیمام برام خیلی مهم ومن ونازی هم فقط داشتیم شوخی میکردیم(بماند که نازی یه کم زیاده روی کرده که به خدمتش میرسم به موقش).بگم که نیما برام عزیزه وفقط قصدم شوخی بوده همینو بس تو هم که مثل این نیمای ما عشق فیلمی ایول منم فیلم خیلی دوست دارم اما اماتور به این نیما خان هم بگو بجای اینکه بگه دنبال فیلم روزی پس از فردا هستم بیاد از من بپرسه چون دارم اما حالا که اینطوری کرده عمرا بهش بگم فقط بهش بگو اریا جان تا دلش بسوزه چون عمرا بهش بدم حقشه(دندون)از اشنائیت خوشحال شدم دوستهای نیما دوستهای منم هستن (اجباری هم دوستت میشم چه بخوای چه نخوای باشه؟)وای چقدر دختره بدی هستم من !!!نه بابا یعنی نه اینقدرا............در پناه یزدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد