خبر

  کاندیداهای بیست و پنجمین دوره تمشک طلایی
 

 بدترین فیلم:

- اسکندر

- زن گربه ای

- superbabies:baby geniuses 2

- surviving christmas

- white chicks

 

 بدترین کارگردان:

- باب کلارک/ superbabies

- رنی هارلین/ جن گیر

- الیور استون/ اسکندر

- کنیان ایوری/ white chicks

 

 بدترین بازیگر مرد:

- بن افلک/ مجموعه آثار

- جرج دبلیو بوش/ فارنهایت9/11

- وین دیزل/chronicles of Riddick

- کالین فارل/ اسکندر

- بن استیلر/ مجموعه آثار

 

 بدترین بازیگر نقش مکمل مرد:

- وال کیلمر/ اسکندر

- آرنولد شوارتزنگر/ دور دنیا در 80 روز

- دونالد رامسفلد/ فارنهایت 9/11

- جان وویت/superbabies

- لمبرت ویلسون/ زن گربه ای

 

 بدترین بازیگر زن:

- هال بری/ زن گربه ای

- هیلاری داف/ مجموعه آثار

- آنجلینا جولی/ مجموعه آثار

- ماری کیت و اشلی اولسن/ New York minute

 

 بدترین بازیگر نقش مکمل زن :

- کارمن الکترا/ استارسکی و هاچ

- جنیفر لوپز/ Jersey girl

- کاندولیزا رایس/ فارنهایت 9/11

- بریتنی اسپیرز/ فارنهایت 9/11

- شارون استون/ زن گربه ای

 

* نامزد های دریافت جایزه تمش طلایی که از سوی موسسه RAZZIE و مدیر افتخاری آن John Wilson در چند رشته مختلف که برخی از مهمترینشان ذکر شد معرفی شدند به زودی جوایز خودشان را دریافت خواهند کرد! در مجموع فیلم زن گربه ای در 7 رشته و فیلم اسکندر در 6 رشته رکورددار هستند!!

 لیست کامل نامزدهای تمشک طلایی
 

نظرات 7 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ق.ظ http://bradpit.parsiblog.com

سلام ار یا جان خوبی اقا ؟گفتم بیام یه سر بزنم ..چون داداشی نیمام برام خیلی مهمه ومن ونازی هم فقط داشتیم شوخی میکردیم(بماند که نازی یه کم زیاده روی کرده که به خدمتش میرسم به موقش).بگم که نیما برام عز یزه وفقط قصدم شوخی بوده همینو بس... تو هم که مثل این نیمای ما عشق فیلمی ایول منم فیلم خیلی دوست دارم اما اماتور به این نیما خان هم بگو بجای اینکه بگه دنبال فیلم روزی پس از فردا هستم بیاد از من بپرسه چون دارم اما حالا که اینطوری کرده عمرا بهش بدم.. فقط بهش بگو ار یا جان تا دلش بسوزه (دندون)از اشنائیت خوشحال شدم دوستهای نیما دوستهای منم هستن (اجباری هم دوستت میشم چه بخوای چه نخوای باشه؟)وای چقدر دختره بدی هستم من !!!نه بابا یعنی نه اینقدرا............در پناه یزدان

حامد دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:33 ق.ظ http://www.hamedely.tk

سلام. من همینجوری لینک افراد را در وبلاگم نمی گذارم ولی چون من آدم انتقادپذیری هستم و خیلی خوشحال میشم کسی عیبهای من را بگوید به شما لینک دادم.
موفق و پیروز باشید

بهار سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:44 ق.ظ http://baharloveyoucinema.persianblog.com

سلام.مرسی از لینک و همینطور از ابراز دوستیت. خجالت زده ام کردی.راستی نامزد شدن بن افلک خیلی دور از ذهن نبود.همین طور جولی. هال بری ای کاش در زن گربه ای بازی نمی کرد. اسکندر هم واقعا قابل پیش بینی بود.امیدوارم استون دیگه سراغ این گونه کارها نره ، حیفه .در هر حال تمشک طلایی هم یه جور تذکّره به این عوامل سینماییه.خوش باشی.

مینا سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ق.ظ http://mina-taranehha.persianblog.com

با سلام و خسته نباشید.این دومین وبلاگی هست که من دارم در مورد سینما می بینم و مرسی از این اطلاعاتی که میدید.موفق باشید.

نیلو چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ http://niloonet.persianblog.com

سلام آریا جونم....همیشه خیلی این جایزه های تمشک طلایی برام جالب بوده....این دفعه از همه جالبتر جورج بوش و رامسفلد توی نامزدا بودن...راستی این خواهر دو قلوهای اولسن چرا همیشه به هم چسبیدن؟؟؟

همشهری کاوه چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:11 ب.ظ http://citizenkaveh.blogspot.com

الحمدلله هیچ کدوم رو ندیدم ..... ولی خوشم میاد به این بن افلک جایزه بدن تا دیگه نره سراغ جنیفر لوپز

نینا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 ق.ظ http://bradpit.parsiblog.com

گلم سلام ایام محرم رو خدمت همه شما تسلیت عرض میکنم امیدوارم عبادتها وعزاداریهای خالصانه همه شما مورده قبول درگاه حق قرار بگیره...این هفته با حال وهوای حسینی در خدمتتون هستیم باشه که اقامون ازمون قبول کنه ...وبلاگ اپدیت شد منتظرم...در پناه یزدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد